طی مراسمی از بازنشستگان دستگاه قضایی استان قزوین تقدیر به عمل آمد
طی مراسمی از بازنشستگان دستگاه قضایی استان قزوین تقدیر به عمل آمد

خبرگزاری میزان –  در نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان قزوین از بازنشستگان اخیر دادگستری تقدیر به عمل آمد. طی مراسمی که در سالن شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار گردید از زحمات جناب آقای بهروز جلالوند معاون  قضایی و نماینده ارزشیابی قضات، جناب آقای رضا محمدی مستشار  دادگاه تجدیدنظر و جناب آقای کاشی […]

خبرگزاری میزان –  در نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان قزوین از بازنشستگان اخیر دادگستری تقدیر به عمل آمد.

طی مراسمی که در سالن شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار گردید از زحمات جناب آقای بهروز جلالوند معاون  قضایی و نماینده ارزشیابی قضات، جناب آقای رضا محمدی مستشار  دادگاه تجدیدنظر و جناب آقای کاشی مدیر  اجرای احکام دادگستری شهرستان بوئین زهرا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم با اشاره به خدمت بیشتر از سی سال همکاران محترم در سنگر عدالت عنوان نمود: باعث افتخار و غرور است که عزیزان در کمال صداقت و درستکاری بهترین سال‌های عمر خود را در خدمت به خلق خدا و اجرای عدالت و تحقق حقوق مردم گذراندند.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد بازنشستگان، بانک اطلاعات و تجربیات سازمان‌ها محسوب می‌شوند و جزء مهمترین قشر جامعه به شمار می‌روند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: قطعا بازنشستگی پایان راه نیست و عزیزان بازنشسته مطمئن باشند که دادگستری با کمال میل پذیرای آنهاست تا بتواند بهترین استفاده را از تجربیات با ارزش آن‌ها داشته باشد.

در پایان با اهداء احکام بازنشستگی و تقدیرنامه از همکاری موثر و بی دریغ ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/