طرح ها و لایحه های مربوط به مترو در اولویت خواهد بود
طرح ها و لایحه های مربوط به مترو در اولویت خواهد بود
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به سرعت قابل قبول پروژه قطار شهری گفت: پروژه عظیم قطار شهری تبریز سریع تر از آنچه که متصور بودیم در جریان است.

به گزارش قلم پرس، حکمیه غفوری در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از عملیات عمرانی خط ۲ قطار شهری گفت: بدون شک کار بزرگی که در این مجموعه در جریان است با تعریف و توصیف قابل بیان نیست و این بازدید ها واقعیت ها را روشن می کند.
وی با اشاره به تاثیر مستقیم استفاده از حمل و نقل ریلی در کاهش بار ترافیکی شهر ها و تسهیل رفت و آمد شهروندان افزود: در راستای تامین رفاه شهروندان طرح ها و لایحه های مترو در کمترین زمان ممکن در شورا تصمیم گیری شده و اقدام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد بودیم که کار عظیمی به صورت شبانه روزی در مترو در جریان بوده و کار در زیر زمین بسیار سخت است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هر جا مانعی وجود دارد از میان برداشته و در جهت تسهیل فرایند ها قدم برداریم.
عضو شورای شهر تبریز ضمن تقدیر از زحمات کارگران فعال در این پروژه گفت: انتظار می رود برای فعالان این پروژه از قبیل کارگران و مهندسان سختی کار برقرار شود.
وی گفت: ای کاش مردم ما تنها از ده درصد کاری که در زیر زمین در جریان است مطلع می شدند تا بدانند چه زحمت های کشیده می شود، به شخصه تا زمانی که از نزدیک از پروژه بازدید نداشتم کار را سهل می دیدم و می گفتم چرا کار پیش نمی رود اما در واقعیت کار با قدرت در حال انجام است و ما نیز با تمام توان در کنار این سازمان خواهیم بود .