طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون محرومیت‌زدایی در مجلس
طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون محرومیت‌زدایی در مجلس

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: فراکسیون مناطق محروم طی روزهای گذشته بازدیدی را از استان‌های البرز و قزوین به عمل آورد. وی افزود: این دو استان اگرچه در ظاهر جزو استان‌های برخوردار به شمار می‌روند اما در روستاها و حاشیه شهرهای این […]

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: فراکسیون مناطق محروم طی روزهای گذشته بازدیدی را از استان‌های البرز و قزوین به عمل آورد.

وی افزود: این دو استان اگرچه در ظاهر جزو استان‌های برخوردار به شمار می‌روند اما در روستاها و حاشیه شهرهای این دو استان محرومیت موج می‌زد و مردم در این مناطق با مشکلات جدی مواجه بودند.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار داشت: در نهایت پس از انجام بازدیدها تصمیم ما بر این شد تا با نهادهای حاکمیتی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و آستان قدس مذاکراتی را داشته باشیم تا برای رفع محرومیت از استان‌های مختلف وارد عمل شوند و اقداماتی را صورت دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با هدف محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور و اهمیت و ضرورت این مسأله طرح تشکیل کمیسیون محرومیت زدایی در مجلس را تهیه کرده‌ایم و به زودی به هیأت رئیسه تحویل خواهد شد تا مراحل اداری و قانونی خود را برای تبدیل شدن به قانون طی کند.

انتهای پیام/