ضرورت توسعه گردشگری کشاورزی آذربایجان‌شرقی
ضرورت توسعه گردشگری کشاورزی آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده  اظهار داشت: در جلسه کمیته گردشگری کشاورزی استان، در راستای اجرای بندهای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین اداره‌کل میراث فرهنگی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی توجه به آموزش گردشگری کشاورزی و سیاستگذاری در این خصوص مورد تاکید قرار گرفت. معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: با توجه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده  اظهار داشت: در جلسه کمیته گردشگری کشاورزی استان، در راستای اجرای بندهای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین اداره‌کل میراث فرهنگی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی توجه به آموزش گردشگری کشاورزی و سیاستگذاری در این خصوص مورد تاکید قرار گرفت.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: با توجه به قابلیت‌های منحصر به‌فرد استان در حوزه گردشگری کشاورزی و لزوم سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی گردشگران از این ظرفیت، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه عموم همچنین متخصصان حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

بایرام‌زاده خاطرنشان کرد: طی این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری کشاورزی در استان انجام شد تا در آینده‌ای نزدیک با برگزاری این دوره‌های آموزشی زمینه لازم برای بهره‌مندی از این ظرفیت استان فراهم شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س