ضرورت استفاده از نیروهای متخصص در روابط عمومی سازمان ها
ضرورت استفاده از نیروهای متخصص در روابط عمومی سازمان ها
فرماندار بناب گفت: روابط عمومی ها به مانند قلب تپنده دستگاه ها هستند و مدیران سعی کنند از افراد متخصص و توانمند در بخش روابط عمومی استفاده کنند.

به گزارش قلم پرس، رضا لعلی امروز در نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بناب با بیان اینکه روابط عمومی ها باید نقد، تبیین و شفاف سازی را در جهت آگاه کردن ارکان سازمان متبوع در دستور کار جدی خود قرار دهند؛  اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی نقش مهمی در تبیین عملکرد دولت و نظام دارند و با وجود اقدامات مؤثر و دستاوردهای مطلوب در بخش‌های مختلف، دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به جایگاه خطیر روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم بشمار می روند. لذا اگر می خواهیم در عصر حاضر جامعه خود را معرفی کنیم باید در حوزه ارتباطات سرمایه گذاری کنیم چرا که این بخش در جهان امروزی نقش آفرین و تأثرگذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب اظهار کرد: دنیای ارتباطات امروز تا جایی پیش رفته که کانون گرم خانواده ها را هم تحت تأثیر قرار داده و همه را درگیر خود کرده است، تا جایی که ساعات قابل توجهی از وقت خود را صرف استفاده از فضای مجازی می کنیم.

لعلی اذعان کرد: امروز یکی از مؤلفه های سواد، داشتن سواد رسانه ای است و عدم شناخت و تسلط کافی بر این حوزه آسیب های جدی به دستگاه ها وارد می کند.

وی با تأکید بر اینکه ویترین ادارات و سازمان ها می تواند در روابط عمومی ها تبلور پیدا کند؛ تصریح کرد: ایجاد نشاط و امید بین مردم و جامعه، ارتباط مستمر با رسانه ها، تبیین رویکردهای دستگاه های مختلف به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمان از مهم ترین و اصلی ترین وظیفه روابط عمومی هاست و مسئولان روابط عمومی ها باید به حرفه خبرنگاری و تکنیک های خبری تسلط داشته باشند.

این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست پس از بیان مسائل و مشکلات روابط عمومی ها توسط چند نفر از مدیران روابط عمومی ها، جهت تعیین اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بناب انتخابات برگزار شد که داود پورملا اقدم و ناصر قدسی زاده از بخش دولتی و نورالله خیری از بخش خصوصی به عنوان اعضای اصلی شورا برگزیده شدند.

همچنین مجتبی فتحی زاده به عنوان عضو علی البدل و مظفر سروی به عنوان بازرس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بناب انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/