ضرورت اختصاص تسهیلات ویژه برای نوسازی صنایع آذربایجان شرقی/ سرمایه‌گذاری‌های ویژه بر روی انرژی‌های تجدیدپذیر
ضرورت اختصاص تسهیلات ویژه برای نوسازی صنایع آذربایجان شرقی/ سرمایه‌گذاری‌های ویژه بر روی انرژی‌های تجدیدپذیر

[ad_1] رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم اختصاص سهم ویژه ای برای نوسازی صنایع آذربایجان شرقی از محل تسهیلات نوسازی و بازسازی صنایع شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس ژائله امروز در نشست معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش صنایع ایران با جمعی از فعالان اقتصادی استان در محل اتاق تبریز  اظهار کرد: […]

[ad_1]


رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم اختصاص سهم ویژه ای برای نوسازی صنایع آذربایجان شرقی از محل تسهیلات نوسازی و بازسازی صنایع شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس ژائله امروز در نشست معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش صنایع ایران با جمعی از فعالان اقتصادی استان در محل اتاق تبریز  اظهار کرد: باید شاهد ترسیم یک نقشه راه برای حوزه صنعت و تولید کشور باشیم که این نقشه راه باید از سوی بازار به سمت صنعت طراحی شود به عبارتی در ابتدا نیاز بازار را ببینیم و متناسب با آن، محصول مناسب تولید کنیم.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری‌های ویژه بر روی انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: باید بر روی چندین زنجیره تولید، سرمایه گذاری سنگینی انجام دهیم تا این امر سبب کمک به رشد سرعت توسعه کشور شود.

رئیس اتاق تبریز ادامه داد: سهم استان آذربایجان شرقی از تسهیلات و بودجه مربوط به نوسازی و بازسازی صنایع باید مشخص شده و با توجه به سابقه درخشان این استان در حوزه تولید و صنعت، باید شاهد اختصاص سهمی ویژه برای این استان از محل این منابع باشیم.

ژائله همچنین از تشکیل کمیته ویژه نوسازی و بازسازی صنایع در اتاق تبریز به منظور شناسایی واحدهای مستعد برای بازسازی و معرفی آن ها به منظور دریافت تسهیلات لازم خبر داد.

فرشاد مقیمی، معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش صنایع ایران نیز در این جلسه ۲۰ هزار واحد صنعتی کشور را نیازمند نوسازی عنوان کرده و گفت: علاوه بر کمک های این سازمان باید شاهد وجود انگیزه لازم در بین صاحبان صنایع برای این نوع نوسازی و بازسازی ها باشیم.

در این جلسه جمعی از فعالان بخش خصوصی به بیان نظرات خود پیرامون نوسازی صنایع پرداختند.

انتهای پیام/


[ad_2]