ضرورت احداث مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها/ آماده‌باش ۳۷۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین
ضرورت احداث مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها/ آماده‌باش ۳۷۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین

[ad_1] ضرورت احداث مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها/ آماده‌باش ۳۷۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به آمارهای بالای مصدومان حوادث جاده ای در بیمارستان ها، باید مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها بخصوص تبریز احداث شود تا امدادرسانی و انتقال مصدومان این حوادث سریع تر […]

[ad_1]

ضرورت احداث مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها/ آماده‌باش ۳۷۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به آمارهای بالای مصدومان حوادث جاده ای در بیمارستان ها، باید مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها بخصوص تبریز احداث شود تا امدادرسانی و انتقال مصدومان این حوادث سریع تر انجام شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد رحمتی امشب در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی حمل و نقل و کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن فصل بارش، دستگاه‌های مسئول با برنامه‌ریزی لازم آمادگی خود را برای راهداری زمستانی افزایش دهند تا در این ایام شاهد کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

وی گفت: با توجه به آمارهای بالای مصدومان حوادث جاده ای در بیمارستان ها، باید مراکز درمانی بیماران تروما در حاشیه شهرها بخصوص تبریز احداث شود تا امدادرسانی و انتقال مصدومان این حوادث سریع تر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: ۳۷۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب ۲۱۶ گروه در راهدارخانه های استان برای اجرای عملیات راهداری زمستانی آماده شده اند.

اروجعلی علیزاده افزود: با توجه به در پیش بودن ۲۹ آبان که روز جهانی یادمان قربانیان حوادث رانندگی نام گرفته، رزمایش روز بدون حادثه در راه‌های استان با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط برگزار می شود.

در ادامه این جلسه فرمانداران اهر، مرند، میانه و تبریز گزارشی از بررسی علل افزایش تصادفات رانندگی در این شهرستان‌ها ارائه کردند.

پایان پیام/


[ad_2]