پزشکان باید برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی عوارض پرداخت کنند
پزشکان باید برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی عوارض پرداخت کنند
عضو شورای شهر تبریز بیان اینکه پزشکان از وضعیت پیش آمده مبنی بر اینکه هیچ جایی برای کاربری بهداشتی نیاز به مجوز ندارد، سوء استفاده می‌کنند. گفت: پزشکان باید برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی عوارض پرداخت کنند.

به گزارش قلم پرس،  روح‌الله رشیدی صبح روز شنبه در چهل‌ویکمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار داشت: پزشکان باید برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی عوارض پرداخت کنند.

وی افزود: پزشکان از وضعیت پیش آمده مبنی بر اینکه هیچ جایی برای کاربری بهداشتی نیاز به مجوز ندارد، سوء استفاده می‌کنند.

رشیدی گفت: اکثر پزشکان مطب‌هایشان را در کنار مراکز فرهنگی و ورزشی که هیچ درآمدی ندارند، قرار داده‌اند و هیچ مبلغی به شهرداری پرداخت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: به حد کافی در گذشته از این وضعیت استفاده شده و از این به بعد باید برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی عوارض پرداخت کنند.

تعرفه عوارض محلی کاربری‌های بهداشتی و درمانی افزایش یابد

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست اظهار کرد: تعرفه عوارض محلی کاربری‌های بهداشتی و درمانی افزایش یابد.

روح‌الله دهقان‌نژاد گفت: در میدان تیر ارتش بناست که ساختمانی برای مطب پزشکان افزوده شود که تراکم را در آن منطقه افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: پیشنهادم این است که به همان میزانی که تعرفه عوارض محلی را برای کاربری‌های آموزشی، فرهنگی و… کاهش می‌دهیم، برای کاربری‌های بهداشتی و درمانی افزایش دهیم.

انتهای پیام/