شکایت دادستان ایالت واشنگتن از ترامپ به خاطر ممنوعیت ورود اتباع مسلمان
شکایت دادستان ایالت واشنگتن از ترامپ به خاطر ممنوعیت ورود اتباع مسلمان

دادستانی ایالت واشنگتن در آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر صدور فرمان اجرایی ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به ایالات متحده شکایت کرده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، دادستانی ایالت واشنگتن آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر صدور فرمان اجرایی ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی شکایت کرده است. در […]

دادستانی ایالت واشنگتن در آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر صدور فرمان اجرایی ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به ایالات متحده شکایت کرده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، دادستانی ایالت واشنگتن آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر صدور فرمان اجرایی ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی شکایت کرده است.

در حالی که انتقادهای بین المللی از اقدام رئیس جمهور آمریکا در ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی ادامه دارد، یک دادستان کل ایالتی در ایالات متحده علیه دونالد ترامپ شکایت کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، «باب فرگوسن» دادستان کل ایالت واشنگتن امروز دوشنبه اعلام کرده که علیه ترامپ شکایت کرده است و بدین ترتیب او اولین دادستان کل ایالتی در آمریکا شده که یک دعوای حقوقی علیه دلت ترامپ از زمان آغاز به کارش به راه انداخته است.

این داستان ایالتی روز یکشنبه هم در مخالفت با ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی، به همراه ۱۵ دادستان ایالتی دیگر در آمریکا بیانیه ای منتشر کرده و این اقدام دولت ترامپ را «غیرقانونی» خوانده بود.