شور و نشاط صبحگاهی در پارک جنگلی ارم
شور و نشاط صبحگاهی در پارک جنگلی ارم

به‌ منظور استفاده از هوای پاک و ایجاد نشاط و سلامتی، ورزش صبحگاهی بانوان با استقبال کم‌نظیر اهالی ساکن در محدوده پارک جنگلی ارم تداوم دارد. به گزارش قلم پرس، در راستای افزایش نشاط اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ تندرستی و ایجاد نشاط و تحرک در بانوان، پارک جنگلی ارم در محدوده شهرداری منطقه […]



به‌ منظور استفاده از هوای پاک و ایجاد نشاط و سلامتی، ورزش صبحگاهی بانوان با استقبال کم‌نظیر اهالی ساکن در محدوده پارک جنگلی ارم تداوم دارد.

به گزارش قلم پرس، در راستای افزایش نشاط اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ تندرستی و ایجاد نشاط و تحرک در بانوان، پارک جنگلی ارم در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ از زیباترین پارک های سطح شهر، همه روزه میزبان بانوان ورزشدوستی است که در هوای دل‌انگیز تبریز جهت انجام ورزش های صبحگاهی به این پارک مراجعه می کنند.
پارک جنگلی ارم مکانی مناسب برای ورزش صبحگاهی است که شامل وسایل ورزشی و بدن‌سازی بوده و بانوان می توانند با حضور در این پارک از شادابی و نشاط ورزش صبحگاهی بهره ببرند.
تحقیقات صورت گرفته نشان داده است که ورزش صبحگاهی، علاوه بر تاثیرات بسزای جسمانی، در شادابی، نشاط و افزایش روحیه نیز نقش پررنگی دارد.