شهردار تبریز مطرح کرد/ مبلمان‌های غیرایرانی و اسلامی در سیمای شهرها
شهردار تبریز مطرح کرد/ مبلمان‌های غیرایرانی و اسلامی در سیمای شهرها
شهردار تبریزاز شهرداری‌ها به عنوان یکی از جبهه‌های نخست مدیریت جهادی نام برد و گفت: متاسفانه هنوز آنطور که باید نتوانسته‌ایم مانع اسراف و فاصله‌گیری سیمای شهر از المان‌ها و مبلمان‌های غیرایرانی و غیراسلامی شویم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی در مدیریت شهری اظهار کرد: درباره مولفه‌های مدیریت جهادی، نگاه اجمالی به کلید واژه‌های فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دو اسطوره هشت سال دفاع مقدس را یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه چنین همایشی علاوه بر بزرگداشت شهدا محفلی علمی محسوب می‌شود، گفت: اگر بتوانیم سیره علمی و اخلاقی شهید آقا مهدی باکری و شهید حاج قاسم سلیمانی را به درستی بیان کنیم، در این زمینه توانسته‌ایم موفقیت‌هایی به دست آوریم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه مدیریت اخلاقی و جهادی در سیره حضرت رسول اکرم (ص) و در سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع) دیده می شود، افزود: ظلم ستیزی، فسادستیزی، تلاش و پشتکار از نشانه های مدیریت جهادی شهیدان باکری و سلیمانی است.

هوشیار با بیان اینکه ایمن محوری و تلاش در جامعه سرمنشا الگوی مدیریت جهادی است، تاکید کرد: مقصد نهایی سعادت ابدی انسان ها است.

وی در ادامه یادآور شد: شاید در گذشته ما از آرمان‌های مدیریت جهادی فاصله گرفته باشیم که برای جبران آن، مدیریت جهادی باید در قوانین اداری و استخدامی و گفتمان‌سازی مدنظر قرار بگیرد.

هوشیار از شهرداری‌ها به عنوان یکی از جبهه‌های نخست مدیریت جهادی نام برد و اضافه کرد: متاسفانه هنوز آنطور که باید نتوانسته‌ایم مانع اسراف و فاصله‌گیری سیمای شهر از المان‌ها و مبلمان‌های غیرایرانی و غیراسلامی شویم.

شهردار تبریز با بیان اینکه منطق مدیریت جهادی مدیریت بر قلب ها است، گفت: اگر امروز شاهد ذکر نام های شهید باکری و شهید سلیمانی از زبان پیر و جوان هستیم، ریشه در همین سیر و سلوک مدیریت جهادی این بزرگواران است.

وی ابراز امیدواری کرد که همه مدیران شهرهای کشور بتوانند ادامه دهنده راه شهیدان والامقام در عرصه مدیریت جهادی باشند.

انتهای پیام/