شهرداری و شورا توجه ویژه به مناطق غرب تبریز دارند
شهرداری و شورا توجه ویژه به مناطق غرب تبریز دارند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز و شورای شهر خواستار توجه بیشتر به مناطق غرب تبریز و توسعه بیشتر آن هستند. به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد در مراسم با تقدیر از مدیران و عواملی که در این مسیرگشایی نقش داشتند گفت: شهرداری خانواده بزرگی است و اداره شهر در شرایط فعلی کشور […]

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز و شورای شهر خواستار توجه بیشتر به مناطق غرب تبریز و توسعه بیشتر آن هستند.

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد در مراسم با تقدیر از مدیران و عواملی که در این مسیرگشایی نقش داشتند گفت: شهرداری خانواده بزرگی است و اداره شهر در شرایط فعلی کشور کار سختی است.

او با تاکید بر اینکه باید به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری کنیم اظهار داشت: عمده زیبایی های شهر تبریز در بخش شرق است و متاسفانه شاهد توسعه کم مناطق غرب تبریز بوده ایم.

رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: البته خوشحالیم که شورا و شهرداری توجه ویژه ای به مناطق غرب تبریز داشته اند و امیدواریم در چند سال آینده شاهد رشد و توسعه مناطق غرب تبریز باشیم.

اکبرنژاد مسیرگشایی را یکی از عوامل توسعه مناطق دانست و تصریح کرد: از شهرداری می خواهیم برای تامین نیازهای اولیه مناطق غرب تبریز مانند پارک و فضای سبز، زمین ورزش و … برنامه ریزی کنند تا این منطقه از شهر نیز مانند شرق تبریز توسعه یافته شود.

او تاکید کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه و تاکید اعضای شورای شهر در آینده ای نزدیک شاهد رشد این مناطق خواهیم بود.