شهرداری منطقه ۵ کارگاه عمرانی شهرداری تبریز است
شهرداری منطقه ۵ کارگاه عمرانی شهرداری تبریز است
شهردار منطقه ٥ تبریز گفت: شهرداری منطقه ٥ کارگاه عمرانی شهرداری تبریز است و اکثر پروژه های بزرگ این شهر در این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش قلم پرس، میرعلی اصغر نساج ظهر اظهار کرد: شهرداری منطقه ۵ کارگاه عمرانی شهرداری تبریز است و اکثر پروژه های بزرگ این شهر در این منطقه به بهره برداری می رسد.

او با اعلام تحقق بودجه ١۴٠ درصدی شهرداری منطقه ۵ در سال ١٣٩٩، افزود: بودجه ما برای سال ٩٩، ٢٩٠ میلیارد تومان بود که امسال با تداوم حمایت های شهردار محترم تبریز این رقم را به ٧٢٠ میلیارد رسانده ایم که پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از آن در نیمه اول سال تحقق یابد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: علیرغم محدودیت های درآمدی، امسال ۵۴٠ میلیارد تومان از بودجه سال جدید صرف پروژه های عمرانی می شود که ٢۴٠ میلیارد تومان آن در منطقه ۵ و مابقی، به عنوان معین سایر مناطق و سازمان های شهرداری هزینه خواهد شد.

نساج تصریح کرد: دور برگردان پاسداران به فهمیده و نصر، پل دو کمال به طول ۴۵٠ متر با هزینه ١٢٠ میلیارد، تبادل غیر همسطح دیزل آباد به رسالت، پل های تکمیلی میدان شهید فهمیده، تکمیل بازارچه میوه و تره بار در مرزداران، ساماندهی گلزار شهدای محله شنب قازان، باند کندرو ضلع جنوبی جاده تهران، سپتیک های مرزداران و سه راهی اهر که با بهره برداری از آنها آبیاری با تانکر در منطقه حذف می شود، چندین پروژه شاخص و در حال احداث منطقه۵ را شامل می شوند.

او ادامه داد : ۴ کیلومتر از آسفالت ریزی اتوبان پاسداران، احداث پارک های محله ای در منطقه ی ولی امر و بهشتی به ترتیب ۵ و ٢ هکتار و نیز پارک کودک و پارک محله ای در مرزداران که به زودی به بهره برداری خواهند رسید و پروژه اتصال فرشته جنوبی به دو کمال از جمله پروژه های مهم دیگر شهرداری منطقه ۵ تبریز می باشد.

شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسیدند، خاطرنشان ساخت: فرهنگسرای استاد علی نظمی شاعر پرآوازه در دو طبقه و با زیربنای ٨۵٠ متر، پارک محله ای نصر ١ به وسعت ۴ هزار متر مربع از جمله پروژه های شاخص این منطقه است.

وی در پایان یادآور شد: پروژه رمپ پاسداران به باغمیشه و احداث شبکه آب خام به طول ١٢ کیلومتر، برق رسانی به پارک جنگلی آرپادره سی، اجرای کف سازی در بستر و دیواره سنگی در مهرانه رود، آسفالت اساسی در معابر اصلی منطقه، احداث آب رو و پیاده رو در مجموع با هزینه ای بالغ بر ٧٠ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۵ است که امروز به بهره برداری می رسد.