شهرداری تبریز به وظایف خود نسبت به سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم عمل نمی کند
شهرداری تبریز به وظایف خود نسبت به سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم عمل نمی کند

به گزارش قلم پرس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، با قدردانی از عملکرد پلیس و سایر نهادهای متولی در امر ترافیک، اظهار داشت: سامان‌دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل های کارشناسی و تخصصی است.  وی بر برخورد دقیق و شدید با متخلفان […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، با قدردانی از عملکرد پلیس و سایر نهادهای متولی در امر ترافیک، اظهار داشت: سامان‌دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل های کارشناسی و تخصصی است.

 وی بر برخورد دقیق و شدید با متخلفان رانندگی تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش و همچنین حمایت اعتباری و تجهیزاتی از پلیس، می تواند نقش موثری در تشدید کنترل‌های ترافیکی و به تبع آن، کاهش تخلفات و جرایم رانندگی داشته باشد.
 
رحمتی با اشاره به افزایش فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع‌های کلانشهر تبریز، اظهار داشت: متاسفانه در سایه بی‌توجهی برخی نهادهای مسئول، شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم که امیدواریم شهرداری و سایر دستگاه‌های امر، تلاش بیشتری در امر رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از سد معبر و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آسایش عمومی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: زدوخوردهایی که گاهی اوقات و به شکل جهت دار در فضای مجازی منتشر می شود، در شان شهر ما نیست و باید از شیوه های اقناعی در این زمینه استفاده کرد.

رحمتی همچنین خواستار جداسازی مشاغل مزاحم و کاربری‌های جاذب سفر از نقاط شلوغ شهر تبریز شد و گفت: شهرداری تبریز باید به وظایف قانونی خود در ارتباط با سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری عمل کند.
 
وی همچنین خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های استان برای آموزش‌های ترافیکی و حقوق شهروندی شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱