شهدا باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شدند
شهدا باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شدند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یاد شهدا همواره در دل ها زنده است گفت: برگزاری یادواره شهدا همواره یاد شهدا را در دل ها زنده تر می کند و ما همه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همیشه یاد و نامشان را گرامی داریم. محمدصادق پورمهدی در یادواره سرداران و ۲۳۰ […]

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یاد شهدا همواره در دل ها زنده است گفت: برگزاری یادواره شهدا همواره یاد شهدا را در دل ها زنده تر می کند و ما همه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همیشه یاد و نامشان را گرامی داریم.

محمدصادق پورمهدی در یادواره سرداران و ۲۳۰ شهید شهرستان هریس، با یادآوری رشادت های شهدا در طول ۳۸ سال افزود: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم با اهدای خون خود باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شده اند.

وی به ثمره خون شهدا در این دوران اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل به وقوع پیوستن انقلاب، وجود ناعدالتی و تبعیض در جامعه بود که شهدای انقلاب برای از میان برداشتن آن پیشقدم شدند و امروز هم باید بتوانیم تبعیض و عقب ماندگی ها را حل کنیم.

پورمهدی، ادامه داد: به برکت خون شهدا توسعه شهرها و روستاها و گسترش رفاه و خدمات به نقاط محروم منطقه رسیده و ما باید در زدودن محرومیت از روستاها کار جهادی انجام دهیم.

وی یادآوری کرد: در توسعه عدالت در بخش شهرستان ها، هریس در دوره های قبل مورد کم توجهی قرار گرفته بود و به طرح های آن از جمله جاده ی تبریز – هریس – اهر و توسعه شهرک های صنعتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب و از دغدغه های مردم برای افزایش اشتغال و سرمایه است، توجه نشده بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دولت و مدیران ارشد استان در دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن این ناعدالتی ها و عقب ماندگی ها در این شهرستان کارهای اساسی انجام داده است.

پورمهدی، افزود: در این راستا شهرک صنعتی این شهرستان توسعه یافته و بزرگراه تبریز – هریس – اهر با ۴ پیمانکار به صورت شبانه روزی در حال احداث بوده و بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی ایجاد نیروگاه های ۵۰ مگاواتی بادی و هزار مگاواتی حرارتی، آب رسانی و گازکشی به تمامی روستاهای محروم را از جمله اقدام های دولت در شهرستان هریس اعلام کرد.