شهادت ۲ نیروی بسیجی در منطقه سروآباد کردستان
شهادت ۲ نیروی بسیجی در منطقه سروآباد کردستان

دو نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش اورامان شهرستان سروآباد صبح امروز توسط اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند. به گزارش قلم پس به نقل از ایسنا، ایرج اداک و کمال فتحی از بسیجیان مستقر در پایگاه هانه‌ لار منطقه حفاظت شده کوسالان بودند که پس از پایان شیفت کاری ساعت هشت صبح امروز […]

دو نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش اورامان شهرستان سروآباد صبح امروز توسط اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

به گزارش قلم پس به نقل از ایسنا، ایرج اداک و کمال فتحی از بسیجیان مستقر در پایگاه هانه‌ لار منطقه حفاظت شده کوسالان بودند که پس از پایان شیفت کاری ساعت هشت صبح امروز در مسیر بازگشت به منازل خود به دست اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

اشرار ضدانقلاب به دلیل اینکه توان مقابله رودرو با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارند با این اقدامات کور در صدد ایجاد ناامنی در منطقه هستند.

مردم شهیدپرور کردستان به ویژه منطقه اورامان از این اقدامات تروریستی مدعیان دفاع از حقوق کُرد به شدت ناراحت هستند و ضمن محکوم کردن آن خواستار برخورد جدی با بانیان شهادت عزیزان بسیجی هستند.

به گفته مسئولان شهرستان سروآباد در حال حاضر پیکر مطهر این دو شهید در پزشکی قانونی است که بعد از هماهنگی با خانواده آنها، پیکر مطهرشان تشییع خواهد شد.