شناسایی و دستگیری قاتل مسلح متواری در تبریز
شناسایی و دستگیری قاتل مسلح متواری در تبریز

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل مسلح متواری در شهر تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان داشت: با اطلاع از وقوع قتل احدی از شهروندان با سلاح گرم در شهرستان بستان آباد بلافاصله با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم […]

[ad_1]



رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل مسلح متواری در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان داشت: با اطلاع از وقوع قتل احدی از شهروندان با سلاح گرم در شهرستان بستان آباد بلافاصله با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و با اقدامات اطلاعاتی انجام شده قاتل متواری شناسایی و به همراه سلاح کمری مورد استفاده در ارتکاب جرم در کمتر از ۴۸ ساعت با عملیات ضربتی پلیس دستگیر و تحت اختیار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل با استفاده از سلاح کمری اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات مالی با مقتول عنوان نمود که متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات مالی و غیره را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]