شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهرهای چابهار و کردستان/ به شهادت رسیدن اولین سرباز گمنام در چهار سال گذشته
شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهرهای چابهار و کردستان/ به شهادت رسیدن اولین سرباز گمنام در چهار سال گذشته

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری یک تیم ۷ نفره تروریستی در چابهار خبر داد. به گزارش ایسنا، سیدمحمود علوی در سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه که چهارشنبه شب برگزار شد از شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهرهای چابهار و کردستان خبر داد و گفت: در چابهار یک تیم ۷ نفره […]

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری یک تیم ۷ نفره تروریستی در چابهار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود علوی در سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه که چهارشنبه شب برگزار شد از شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهرهای چابهار و کردستان خبر داد و گفت: در چابهار یک تیم ۷ نفره بودند که توانستیم ۵ نفر از آن‌ها را زنده دستگیر کنیم و متاسفانه باید بگویم امروز در عملیات مذکور اولین شهید وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته، در دوران خدمت بنده تقدیم کشور شد.

وی گفت:‌ این شهید وزارت اطلاعات اهل گیلان و دریای خزر بود اما در جوار خلیج فارس به شهادت رسید.

وی همچنین از شناسایی یک تیم تروریستی در کردستان خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان با جدیت به دنبال خنثی‌سازی حرکات تروریست‌ها هستند.

علوی همچنین اظهار کرد: تیم تروریستی هفت نفره در چابهار پنج نفرشان ایرانی و دو تن از آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.

وی گفت: متاسفانه باید بگوییم که برخی کشورهای منطقه به دنبال آن هستند که افرادی را به عنوان مزدور به کار گرفته تا در ایران عملیات انتحاری کنند همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند دشمن بیکار نیست و ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

علوی گفت: عربستان اسپانسر گروه های تروریستی در منطقه است و از کشورهای همسایه مزدور استخدام می کند. ناکامی های داعش در رقه، موصل و… باعث شد که به سراغ ایران بیاید. می خواستند به هر قیمتی شده در ایران ترقه ای را بترکانند.

به گزارش ایسنا، در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه تعداد زیادی از خبرنگاران، گزارشگران تلویزیون در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی،‌ هسته‌ای حضور داشتند همچنین در این مراسم بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و کارشناسان مسائل بین الملل حضور داشتند.