شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهداست/ فردا هیچ کس در خانه ننشیند
شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهداست/ فردا هیچ کس در خانه ننشیند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهداست و هرکس که می‌خواهد وحدت، همبستگی و صلابت ملت ایران را به بیگانگان نشان دهد روز جمعه نباید در خانه بنشیند. به گزارش قلم پرس، دکتر سعید شبستری دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه سهند، از آمادگی کامل […]

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهداست و هرکس که می‌خواهد وحدت، همبستگی و صلابت ملت ایران را به بیگانگان نشان دهد روز جمعه نباید در خانه بنشیند.

به گزارش قلم پرس، دکتر سعید شبستری دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه سهند، از آمادگی کامل همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: ان‌شاءالله مردم استان حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات سال ۹۲ را با شکوه بیشتری در انتخابات فردا نشان خواهند داد.

وی، آمار واجدان شرایط رای دادن در استان آذربایجان شرقی را بیش از دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: متولدین قبل از ۷ اسفند سال ۱۳۷۶ می‌توانند در رای‌گیری فردا شرکت کنند که تعداد رای‌اولی‌ها در استان ما ۱۴۳ هزار نفر است.

شبستری با بیان این که رای‌گیری در ساعت ۸ صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای استان آغاز می‌شود، افزود: توصیه ما به مردم عزیز استان این است که در ساعات اولیه رای‌گیری در شعب حاضر شوند.

وی، به همراه داشتن شناسنامه را برای شرکت در انتخابات ضروری دانست و گفت: علاوه بر شناسنامه ارایه کارت ملی یا مدرکی که نشان‌دهنده شماره ملی افراد باشد نیز الزامی است و بدون شماره ملی امکان شرکت در انتخابات وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین از کاهش تعداد نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان به ۳۱۰ نفر خبر داد و گفت: احتمال انصراف تعداد دیگری از نامزدها نیز وجود دارد که به محض قطعی شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.