شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی آذربایجان شرقی/ برترین دستگاه های اجرایی استان
شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی آذربایجان شرقی/ برترین دستگاه های اجرایی استان

[ad_1] رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، از شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی استان بعد از حدود ۲۰ سال روند نزولی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجائی استان اظهار کرد: این جشنواره هر سال بر مبنای شاخص های عمومی و […]

[ad_1]


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، از شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی استان بعد از حدود ۲۰ سال روند نزولی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجائی استان اظهار کرد: این جشنواره هر سال بر مبنای شاخص های عمومی و اختصاصی سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود و با توجه به مستندات موجود امتیازات جمع بندی و به انتخاب دستگاه های برتر در پنج محور «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»، «تولیدی و خدماتی»، «زیربنایی و توسعه زیرساخت»، «سلامت و رفاه اجتماعی» و «عمومی و قضائی» می انجامد.

وی افزود: دستگاه هایی که در جهت تحول و سلامت اداری و شناخت ایرادات قدم برداشته و ضعف ها را اصلاح می کنند، قطعا خواهند توانست مسیر موفقیت را طی کرده و به نتایج بهتری دست یابند.

فرشکاران متذکر شد: انتظار می رود در سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی در بعد فرایندهای اداری و استخدامی کشور، حوزه خدمت رسانی و سلامت اداری گام های اساسی تری بردارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این بخش آموزش کارکنان با متدهای جدید و ارتقاء بهره وری، کارآیی و اثربخشی مد نظر قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترنیک به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد که اجرای آن از سال های قبل شروع شده اما توفیقات مورد انتظار هنوز حاصل نشده است، افزود: هر قدر بتوانیم در زمینه توسعه دولت الکترونیک اقدامات موثرتری انجام دهیم سریعتر می توانیم در جهت شفافیت و سلامت اداری حرکت کنیم.

فرشکاران تصریح کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی و خروج آنها از حالت های روندی و سکون گذشته در طول یک سال و در ۶ ماهه اول سال جاری توفیقاتی در خصوص افزایش GDP استان بدست آورده ایم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با هماهنگی بخش خصوصی و عمومی، برنامه های عملیاتی توسعه استان را منطبق با آمایش سرزمین تدوین کرده و شاهد رشدهای بالاتری باشیم.

لازم به ذکر است بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی پیش از ظهر امروز برگزار شد و برترین دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ که در چند محور مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش در محور مربوط به گروه بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور ادارات کل «ورزش و جوانان»، «امور مالیاتی»، «اقتصادی و دارایی» و «بهزیستی» و شرکت «آب منطقه ای» به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

در محور مربوط به دستگاه های اجرایی دارای خدمات برتر سازمان «جهاد کشاورزی»، ادارات کل «بیمه سلامت»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تبلیغات اسلامی»، «میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» و «کمیته امداد امام خمینی(ره)»، شرکت های «توزیع برق آذربایجان» و «پالایش نفت تبریز» و «دانشگاه علوم پزشکی تبریز» دستگاه برتر اجرایی شناخته شدند.

«اداره کل دامپزشکی» و «شرکت آب و فاضلاب استان» عنوان دستگاه برتر مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی و «اداره کل اوقاف و امور خیریه» استان نیز عنوان دستگاه برتر در بیشترین رشد مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

 


[ad_2]