شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است
شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اظهار داشت: “حضور سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه و تامین کننده امنیت پایدار می باشد.” وی تاکید کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه، یک برانگیختگی از قدرت و یک “قدرت سوزان” در مقابل دشمن ایجاد کرده […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اظهار داشت: “حضور سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه و تامین کننده امنیت پایدار می باشد.”

وی تاکید کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه، یک برانگیختگی از قدرت و یک “قدرت سوزان” در مقابل دشمن ایجاد کرده که وحشت بر جسم و روان دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است. 

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین افزود: جریانات مقاومت در سوریه و عراق همچنان در حال فعالیت هستند و با هیچ گونه اُفتی مواجه نشده اند. در مقابل می بینیم دشمنان مقاومت و هم دستان خبیثشان در منطقه و جهان با فرسودگی دولت ها و قدرت هایی مواجه هستند که روزی حتی گمان نمی بردند به این مرحله برسند.

وی اضافه کرد: دشمنانی که گمان می کردند با به شهادت رساندن شیرمردی چون سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، به گمان خود، فاتحه مقاومت و نیروی قهرمان قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوانده اند و مقاومت را به قدری تضعیف کرده اند که کاری از پیش نخواهد برد؛ در حالی که همگان دیدیم که شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است و ثمرات بی بدیل این درخت پربار، نه محدود به شخص و اشخاص بوده و نه محدود به زمان و مکان خاصی می باشد. این ثمره و برکات، ازلی و ابدی می باشد و هیچ نیرویی توان سلب این قدرت را نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقاومت یک جریان فکری و یک روش و منش زندگی و آرمانی و اعتقادی است که خواب را بر چشم زورگویان عالم حرام کرده و قسم خورده است تا از بین بردن تمام دشمنان امنیت و آرامش در منطقه از پای نخواهد نشست و بحمد الله امروز می بینیم که با چنان صلابت و قدرتی در منطقه حضور به هم رسانده است که  نفس های دشمن به شماره افتاده است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ضمن تاکید بر این که قدرت نظامی و امنیتی در امتداد سیاست است، تصریح کرد: “وقتی نیروی های مسلح ما و به ویژه نیروی قدس در عرصه های بین المللی و “میدان” حضور دارند و دشمن را شکست می‌دهند، یعنی دشمن در عرصه‌های سیاسی و امنیتی هم شکست می‌خورد که خوشبختانه ما با خزان قدرت دشمنان در منطقه مواجه هستیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲