شاهد تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی» هستیم/ خوش رقصی یونان برای آمریکا
شاهد تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی» هستیم/ خوش رقصی یونان برای آمریکا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رخدادهای چند روز اخیر در حوزه نظامی و امنیتی کشور جلوه هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی» هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز دوشنبه در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه […]



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رخدادهای چند روز اخیر در حوزه نظامی و امنیتی کشور جلوه هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی» هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز دوشنبه در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رخدادهای که این روزها در حوزه نظامی و امنیتی کشور شاهد هستیم، به معنای واقعی جلوه هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی» است.

وی در ادامه خاطر نشان شد: بازدید سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از شهرک سری و پایگاه راهبردی پهبادی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از این رخدادها بود که بخش ی از توان رزمی بالای کشور در این حوزه را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به توقیف دو نفتکش یونانی در جنوب کشور نیز اشاره مرد و گفت: قدرت نمایی نیروی دریایی سپاه در پاسخ به خوش رقصی یونانی برای آمریکا با توقیف کشتی ایرانی نمونه دیگری از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی» بود که ثابت کرد نیروهای مسلح برای حفاظت از کیان و امنیت کشور در کنار هم هستند.