سهم درآمد پایدار در شهرداری های کشور پایین است
سهم درآمد پایدار در شهرداری های کشور پایین است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه به منابع درآمدی در شهرهای استان باید نظام‌مند و با توجه به مقوله در آمد پایدار باشد، گفت: متاسفانه سهم درآمد پایدار در شهرداری های کشور پایین است و این موضوع باید مورد توجه شهرداران شهرهای استان قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، روح‌الله متفکر آزاد صبح امروز در همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: به منظور حل مشکلات اقتصادی در شرایط موجود نیازی مبرم برای تسهیل شرایط جهت ایفای نقش مشارکت بخش خصوصی است.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه نگاه به منابع درآمدی در شهرهای استان باید نظام‌مند و با توجه به مقوله در آمد پایدار باشد، گفت: متاسفانه سهم درآمد پایدار در شهرداری های کشور پایین است و این موضوع باید مورد توجه شهرداران شهرهای استان قرار گیرد.
وی  با بیان اینکه حوزه سرمایه‌گذاری توان ایجاد تحرک در اقتصاد آذربایجان‌شرقی را دارد، گفت: تدارک ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری به غایت ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت در اجرای وظایف حمل و نقل موفق عمل کرده است و امیدواریم شهرهای آذربایجان‌شرقی در حوزه تامین اتوبوس و مشکلات حمل و نقل عقب ماندگی خود را رفع کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز باید برنامه جامع و مدونی برای جذب سرمایه گذار داشته باشند چرا که سرمایه گذاری اقتصادی در کنار حفظ تاریخ و هویت میراث فرهنگی استان حائز اهمیت است.

انتهای پیام/