سهم بزرگ آذربایجان‌شرقی در گردشگری سلامت
سهم بزرگ آذربایجان‌شرقی در گردشگری سلامت

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جامعه پزشکی استان در طول چند سال گذشته سهم بسیار بزرگی در بحث گردشگری سلامت و درمان بیماران کشورهای همسایه داشته‌ است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده در آیین گشایش نخستین کنگره بین‌المللی سندروم‌های کرونری حاد ایران که در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد، […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جامعه پزشکی استان در طول چند سال گذشته سهم بسیار بزرگی در بحث گردشگری سلامت و درمان بیماران کشورهای همسایه داشته‌ است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده در آیین گشایش نخستین کنگره بین‌المللی سندروم‌های کرونری حاد ایران که در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر ۷۰۰ سال قبل مجموعه ربع رشیدی به عنوان الگوی بسیار ارزشمندی از آموزش علوم پزشکی در تبریز مطرح بود امروز هم نسل جدید می‌توانند دوباره جایگاه رفیع تبریز را در عرصه‌های علمی احیا کند.

وی افزود: لازمه چنین حرکت‌های بزرگ علمی، حمایت و پشتیبانی از آنهاست، لذا بنده به عنوان خادم مردم آذربایجان شرقی از بدو ورود به استان اعلام کردم که علاقمندیم همایش‌ها و کنگره‌های علمی مختلف را در تبریز برگزار کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امروز در کنار ظرفیت‌های مهم استان، همه خدمات روز علمی کشور و دنیا به ویژه در بحث قلب و عروق نیز توسط جامعه پزشکی استان ارایه می‌شود، افزود: همان‌طور که به صنعتگران و هنرمندان رشته‌های مختلف استان افتخار می‌کنیم جامعه پزشکی را نیز مایه مباهات می‌دانیم.

وی با بیان این که جامعه پزشکی استان در طول چند سال گذشته سهم بسیار بزرگی در بحث گردشگری سلامت و درمان بیماران کشورهای همسایه داشته‌اند، گفت: امیدوارم همین روند و سیاست ادامه یافته و تبریز به عنوان ملجا و پناهگاه بیمارانی باشد که به دنبال دریافت خدمات ارزشمند پزشکی روز دنیا هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که وعده کرده‌ام در هر کنگره علمی و فرهنگی که در تبریز برگزار شود حضور یابم، گفت: حضور بنده در این جمع تخصصی صرفا به خاطر ارج نهادن به مقام علم و دانش و تشکر از برگزارکنندگان این کنگره است و امیدوارم شرکت‌کنندگان بهره لازم را از مباحث این کنگره داشته باشند.