افشاگری سرپرست شرکت عمران سهند از خیانت در مسکن خبرنگاران
افشاگری سرپرست شرکت عمران سهند از خیانت در مسکن خبرنگاران
اقبالی با بیان این که هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات در حق اعضا خیانت کرده است، گفت: متاسفانه این پروژه سال‌هاست که وضعیت ۳۴۲ خانواده را به چالش کشیده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از صریرنیوز در تبریز، غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به پروژه تعاونی مسکن مطبوعات استان در فاز ۴ سهند اظهار داشت: متاسفانه این پروژه سال‌هاست که وضعیت ۳۴۲ خانواده را به چالش کشیده است.

وی با بیان این که هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات در حق اعضا خیانت کرده و از احقاق حق آنها نخواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: آقایان هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات بداند که اگر مستندات موجود را منتشر کنیم، هیچ کدام نمی توانستند در تبریز بمانند.

اقبالی با اشاره به این‌که اتفاقاتی که طی ماه های گذشته به وقوع پیوست، متأسفانه فضای امنیتی را حاکم کرد و تجمعات اعتراضی اعضای این تعاونی را به حق می دانیم، البته باید گفت؛ بیش از ۸۰ درصد افرادی که اکنون در این پروژه واحد دارند؛ مطبوعاتی و جزو اهالی رسانه نیستند!

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند افزود: تمامی مسائل، حوادث و مستندات در روابط عمومی ثبت و ضبط است و آماده تنویر افکار عمومی و شفاف سازی هستیم؛ بنده خود رسانه ای هستم و هیچ واهمه ای از اقدامات رسانه ای هیات مدیره تعاونی علیه خود ندارم. با اقتدار پیش می رویم تا برخورد عدالت محور را شاهد باشیم.

وی با تأکید بر این‌که مقابل هرگونه فشار تا احقاق حق اعضای تعاونی ایستاده ایم، گفت: این‌که در رسانه های گمنام خود عنوان می کنند؛ «یک نوحه‌خوان مدیرعامل شرکت عمران شده و نتیجه این می شود!»  نشان از این حقیقت مهم دارد که بنده منافع این افراد را خدشه‌دار کرده ام. بله بنده افتخار نوکری و خادمی قرآن و اهل بیت دارم و هیچ‌گاه منکر نبوده، بلکه افتخار هم می کنم.

اقبالی در بخش دیگری از سخنان خود در پایخ به این سؤال که چرا شهر سهند با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد سالن های سینما، تئاتر، گالری های هنری و … است، اظهار داشت: خیانتی که برای سهند شده این است که در گذشته عده ای زمین هایی برای احداث پروژه های فرهنگی و هنری دریافت کرده اند و تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

وی از خلع ید دو قطعه بزرگ برای احداث سینما خبر داد و گفت: افرادی که سال ها قبل این زمین ها را تملک کرده بودند اما هیج اقدامی نکرده اند، را خلع ید کردیم و اجازه نمی دهیم در حق مردم سهند این خیانت تداوم داشته باشد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند ادامه داد: آن عده بهترین قطعات فرهنگی و عمومی شهر را گرفته و هیچ اقدامی نکرده اند. پیش از این بیش از ۲۸۰۰ قطعه مسکونی، عمومی، آموزشی، هنری و فرهنگی برای گالری، سینما، سالن تئاتر، اماکن ورزشی، درمانی و … واگذار شده، اما راکد مانده است، در حقیقت ظلم در حق مردم سهند کرده‌اند، اما با سماجت انقلابی به بیت الملل باز خواهیم گردانند.