سفیر فلسطین: آیت الله رفسنجانی در راستای تقویت مقاومت فلسطین گام برمی داشت
سفیر فلسطین: آیت الله رفسنجانی در راستای تقویت مقاومت فلسطین گام برمی داشت

سفیر فلسطین در تهران با ستایش از آیت الله رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که وی شخصیتی نادر در سطح جهان بود و در راستای تقویت مقاومت فلسطین گام برمی داشت. صلاح الزواوی سفیر فلسطین در ایران در گفت وگو با برنامه “پاناروما”ی شبکه العالم تصریح کرد که آیت الله رفسنجانی، رهبران جنبش […]

سفیر فلسطین در تهران با ستایش از آیت الله رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که وی شخصیتی نادر در سطح جهان بود و در راستای تقویت مقاومت فلسطین گام برمی داشت.

صلاح الزواوی سفیر فلسطین در ایران در گفت وگو با برنامه “پاناروما”ی شبکه العالم تصریح کرد که آیت الله رفسنجانی، رهبران جنبش فتح از جمله یاسر عرفات رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین را در شهر بیروت پایتخت لبنان گردهم می آورد.

وی افزود: آیت الله رفسنجانی در این دیدارها در راستای تقویت جنبش مقاومت فلسطین و فعال سازی آن علیه اشغالگری اسرائیل تلاش می کرد.

الزواوی خاطرنشان کرد: آیت الله رفسنجانی شخصیتی نادر در سطح جهان به شمار می آمد، و فردی بردبار، با درایت و خستگی ناپذیر بود.

سفیر فلسطین گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دو رکن اساسی اسلام و فلسطین بنا نهاده شد و آیت الله رفسنجانی با عشق به فلسطین آمیخته و عجین شده بود، و یکی از ارکان اساسی جهت دهی ایران به سمت فلسطین بود.

وی تصریح کرد: آیت الله رفسنجانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دو رکن اساسی در نبرد حضرت امام خمینی (قدس سره) در مسیر آزاد سازی فلسطین به شمار می روند.

الزواوی گفت: مقاومت، عامل حیات و زنده ماندن انقلاب فلسطین است، و آیت الله رفسنجانی به طور یکپارچه با مسئله فلسطین برخورد می کرد و درها را به روی همه گروههای فلسطینی گشود.

منبع: العالم