سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت
سفیر ایران در پکن: چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «محمد کشاورززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (دوشنبه) در توئیتی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و چین نوشت: مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به روند توسعه روابط دو کشور در تمام زمینه‌ها سرعت خواهد بخشید. وی افزود: چین در راستای مشارکت […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «محمد کشاورززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (دوشنبه) در توئیتی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و چین نوشت: مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به روند توسعه روابط دو کشور در تمام زمینه‌ها سرعت خواهد بخشید.

وی افزود: چین در راستای مشارکت جامع راهبردی در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت و کمک‌های شایانی به کشورمان کرد که در دوران پساتحریم از نظرها دور نخواهد ماند.

حسن روحانی و شی جین پینگ روسای جمهوری ایران و چین امروز تلفنی گفت‌وگو کردند. روحانی در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد تهران – پکن در طول ۵۰ سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده، روابط دو کشور را راهبردی خواند و ابراز امیداری کرد این روابط و همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه یابد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/