سرمربی تراکتور: بازیکنی هم‌سطح  تیم جذب خواهیم کرد
سرمربی تراکتور: بازیکنی هم‌سطح  تیم جذب خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و بازیکنان بسیار پُرتلاش ظاهر شدند، اکنون هواداران به تیمشان افتخار کنند.

به گزارش قلم پرس، «پاکو خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: با این برد برای ادامه مسابقات قدرت بیشتری گرفتیم؛ چرا که مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال خوبی انجام داده و به نحو احسن پرس کردیم. این پیروزی شایستگی بازیکنان تراکتور را نشان داد. آنان هر چیزی که خواستم را در زمین انجام دادند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم به معنی واقعی کلمه یک «تیم» باشیم، توضیح داد: حرکات فردی گاه گره‌ گشا است، ولی در ماراتُن لیگ، باید یک تیم باشیم و ما در این زمینه روز به روز پیشرفت می‌کنیم. امروز نشان دادیم یک تیم هستیم؛ البته می‌خواهیم در زمینه خلاقیت فردی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

خمز در خصوص نقل و انتقالات زمستانی، بیان کرد: می‌خواهیم بازیکنانی جذب کنیم تا کیفیت تراکتور بالا برود. اگر بتوانیم بازیکنی هم‌سطح و یا باکیفیت‌تر از بازیکنان کنونی تیم پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد.

وی توضیح داد: ما پس از این به همین شیوه بازی خواهیم کرد. نوع بازی ما به اسم رقیب بستگی نخواهد داشت. به تمامی حریفان احترام می‌گذاریم، ولی ما در هر استادیومی که بازی کنیم، شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.

خمز در خصوص لیست خروجی تیمش، گفت: لیستی در ذهنم برای بهتر کردن تیم دارم و در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد. یافتن بازیکن باکیفیت سخت است، اما به هر حال تیم باید در برخی پست‌ها تقویت شود.

سرمربی تراکتور در خصوص آینده کاوه رضایی، توضیح داد: من به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌‌ام که می‌خواهم کاوه بماند. اما تنها نظر من در این زمینه تعیین کننده نیست. تکلیف این بازیکن باید سریعاً مشخص شود تا در صورت جدایی، بازیکن جایگزین جذب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بازی به بازی پیشرفت کرده‌ایم، گفت: هفته گذشته علی‌رغم شکست مقابل نساجی، بازی خوبی انجام دادیم و امروز خیلی بهتر از بازی قبلی بودیم.

خمز در خصوص احتمال جذب بازیکن خارجی، اظهار داشت: من هنوز شناخت کامل از بازیکنان ایرانی ندارم و باشگاه و دستیارانم در این زمینه به من کمک می‌کنند؛ البته تصمیم نهایی را من می‌گیرم. ما یک بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم. اکنون با بازیکنان خارجی زیادی در ارتباط هستیم، اما آوردن آنان کار آسان نیست، برخی‌ها دستمزد بالا می‌خواهند. ما بازیکنان زیادی از سراسر دنیا برای تقویت تیم رصد می‌کنیم.

انتهای پیام/