سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی ایثار و شهادت است
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی ایثار و شهادت است

به گزارش قلم پرس، حکیمه غفوری با اشاره به اینکه تبریز شهر ایثار و فداکاری است، بر نقش این کلانشهر در پیروزی انقلاب و  دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معرفی بیشتر سرداران بزرگ به نسل جوان و افزایش خلق آثار فاخر از آن عزیزان در سطح شهر، ضروری است.وی ترویج اصولی الگوهای ایثار و […]

به گزارش قلم پرس، حکیمه غفوری با اشاره به اینکه تبریز شهر ایثار و فداکاری است، بر نقش این کلانشهر در پیروزی انقلاب و  دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معرفی بیشتر سرداران بزرگ به نسل جوان و افزایش خلق آثار فاخر از آن عزیزان در سطح شهر، ضروری است.
وی ترویج اصولی الگوهای ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی را خاطر نشان کرد و از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان بهترین الگوی فداکاری و ازجان گذشتگی نام برد.  
غفوری با ذکر بیاناتی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اینکه حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است نه شخص، به ترویج و گسترش روزافزون این مکتب اشاره کرد.
وی اقدام شهرداری تبریز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در طراحی خوب و نصب به موقع تندیس شهید سلیمانی عزیز همزمان با دومین سالگرد شهادت آن سردار دلاور اسلام را کاری شایسته و درخور تحسین دانست که نقش مهمی در شناسایی بهترین الگوهای شهادت و ایثار به نسل امروزی خواهد داشت.
این عضو شورای شهر تبریز بر تداوم اقدامات فرهنگی و شناساندن بیشتر اسطوره های مقاومت به جوانان تاکید کرد.