دستیابی ارتش به فناوری ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دائمی در عرض یک هفته
دستیابی ارتش به فناوری ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دائمی در عرض یک هفته
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دستیابی این نیرو به فناوری ساخت بیمارستان 100 تختخوابی دائمی در عرض یک هفته خبر داد.

به گزارش قلم پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم افتتاح ۱۲۶ واحد سازمانی پادگان امام رضا (ع) مراغه با بیان اینکه ۲۳ هزار خانه سازمانی برای پرسنل نیروی زمینی ارتش در کشور ساخته می‌شود، اظهار داشت: این خانه‌های سازمانی در ۴۳ شهر کشور برای تامین رفاه و آسایش خانواده‌های نیروی زمینی در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۹ شهرک سازمانی در استان‌های زنجان، آذربایجان‌شرقی، لرستان، همدان، تهران، سیستان، کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: در آذربایجان‌شرقی نیز یک‌هزار و ۱۱۰ خانه سازمانی ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام ادامه دستیابی این نیرو به فناوری ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دائمی در عرض یک هفته، اضافه کرد: از این بیمارستان‌ها تاکنون ۶ مورد در استان‌های قم، گیلان، اصفهان و سیستان ساخته شده و به نوبت در دیگر استان‌های کشور نیز ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها به ونتیلاتور،  مانیتورینگ، اکسیژن ثابت، سیار و کپسولی مجهز می‌شوند، خاطرشان کرد: ولایت‌محوری، عدالت‌مداری و شایسته‌سالاری از شاخصه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دره باغی معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه ساخت خانه‌های سازمانی کمک به تامین رفاه و معیشت پرسنل ارتش است، گفت: با وجود خانه‌های سازمانی، پرسنل ارتش به راحتی و آرامش خیال می‌توانند ماموریت‌های محوله برای تامین امنیت کشور را انجام دهند.

امام جمعه مراغه  در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه استقامت در دنیا به عزت و سربلندی دست یافته‌اند، گفت: حرکت خوب ارتش در نهضت خانه‌سازی برای پرسنل اقدامی پسندیده برای آرامش و آسایش خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: لازم است، این حرکت متوقف نشود و با سرعت، کیفیت و وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

 

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ۱۲۶ خانه‌های سازمانی مهر ولایت پادگان امام رضا (ع) مراغه با صرف ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.