ساعی: امروز برخی از خانم‌های نماینده به شیوه من، روسری سر می‌کنند
ساعی: امروز برخی از خانم‌های نماینده به شیوه من، روسری سر می‌کنند

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه در زمان انتخابات نوع بستن روسری من بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: امروز برخی از خانم‌های نماینده به شیوه من، روسری سر می‌کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از عصر تبریز، زهرا ساعی با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیرماه بعنوان روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: از […]

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه در زمان انتخابات نوع بستن روسری من بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: امروز برخی از خانم‌های نماینده به شیوه من، روسری سر می‌کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از عصر تبریز، زهرا ساعی با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیرماه بعنوان روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: از دوران هفت سالگی و با علاقه خودم چادر را انتخاب کردم چراکه در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم و البته از همان کودکی دست به کارهای بزرگی می‌زدم و این باعث شد تا در سن هفت سالگی به مادرم اعلام کنم که برایم چادر بدوزد که ابتدا با مخالفت آنها روبه رو شد ولی با استقامت و کوتاه نیامدن همچنین اصرار، چادر را سر کرده و تا به امروز به لطف خداوند متعال آن را بر سر دارم.

وی افزود: معتقدم زنان با حجاب چادر باید دقت زیادی به نوع پوشش، رنگ‌بندی و خوش‌پوشی خود کنند تا حجاب جاذب نسل جدید شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر یادآور شد: من نیز بعد از دوران دبیرستان دقت زیادی روی انتخاب رنگ‌بندی و نوع بستن روسری، نوع انتخاب پارچه و خوش‌پوشی همراه با حجاب کامل داشتم به طوریکه حتی در زمان انتخابات نوع بستن روسری من بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

ساعی ادامه داد: الان نیز بسیار خوشحالم که توانستم روی شیوه، پوشش و حتی شکل به‌کارگیری مدل حجاب در مجلس روی خانم‌های همکارم تاثیر بگذارم و امروز برخی از آنها به شیوه من، روسری سر می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت می‌توانم بگویم که به عنوان یک نماینده مردم، نوع پوشش زنان فعال جامعه بسیار اثرگذار بوده و تاثیر زیادی در مجامع خارج از کشور دارد.