سازمان‌های مرکزی باید اختیارات لازم را به استان‌ها تفویض کنند / دوست نداریم تهران برای ما آقا بالاسری کند
سازمان‌های مرکزی باید اختیارات لازم را به استان‌ها تفویض کنند / دوست نداریم تهران برای ما آقا بالاسری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‎ها را جابه‌جا می کنند و همه ما باید به این دستورالعمل توجه کنیم. به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: ما در جاهای مختلف […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‎ها را جابه‌جا می کنند و همه ما باید به این دستورالعمل توجه کنیم.

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: ما در جاهای مختلف از صداقت و همراهی دکتر خدابخش بهره بردیم و حضور دکتر پورمحمدی را فرصتی می‎دانیم که باید در جهت توسعه استان از آن بهره بریم.

وی با بیان اینکه امام جمعه تبریز نخ تسبیح ما بوده و حضور ایشان در استان نعمت است، افزود: امروز در این تحریم‌ها باید توجه شود محور پایداری یک جامعه تاجران و صنعتگران است و بقیه باید شرایط را برای فعالیت بهینه آنها فراهم آورند.

پزشکیان افزود: دشمن تنها جاهایی که نشانه گرفته، عرصه فعالیت تجار و صنعتگران است و می‌خواهد مسیر تجارت را ببندد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت: باید کاری کرد صنعتگران و تاجران زمین‌گیر نشوند و پوزه آمریکا به خاک مالیده شود، برای تحقق این امر همه راه‌هایی که آنها بسته می‌خواهند، ما باید باز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‌ها را جابه جا می‌کنند و همه ما باید به این دستورالعمل توجه کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: هرکس بدون علم حرکت کند به ناکجاآباد می‌رسد؛ باید عالمانه و آگاهانه حرکت کرد؛ حرکت در مسیر بدون علم حرکت به سمت تاریکی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اگر می‌خواهیم در مقابل آمریکا بایستیم، اگر می‌خواهیم بمانیم باید مسیر فعالیت تجار و صنعتگران را هموار کنیم.

وی گفت: سازمان‌های مرکزی باید اختیارات لازم را به استان‌ها تفویض کنند؛ چرا که کارشناسان و مسوولان استان مسائل بومی را بهتر درک کنند؛ ما همه برابر و برادریم و دوست نداریم تهران برای ما آقا بالاسری کند؛ اگر اختیار بدهند قادریم همه مشکلات استان را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس