ساخت فیلم “ستارخان” کلید مى خورد/
ساخت فیلم “ستارخان” کلید مى خورد/

نماینده مردم تبریز، آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى از آغاز ساخت یک فیلم با محوریت “ستارخان” به کارگردانى یکى از کارگردانان مطرح ملى خبر داد. به گزارش قلم پرس، زهرا ساعى، سخنگوى کمیسیون اجتماعى و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراى اسلامى در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم استفاده هرچه […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى از آغاز ساخت یک فیلم با محوریت “ستارخان” به کارگردانى یکى از کارگردانان مطرح ملى خبر داد.

به گزارش قلم پرس، زهرا ساعى، سخنگوى کمیسیون اجتماعى و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراى اسلامى در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ابزار هنر و سینما براى شناساندن بزرگان تاریخ آذربایجان گفت: تمامى مسئولان استانى و متولیان حوزه فرهنگى باید نهایت حمایت لازم از هنرمندان براى افزایش شناخت مردم از مفاخر و بزرگان آذربایجان را انجام دهند.

وى به دیدار مشترک خود و دکتر پزشکیان، نائب رییس مجلس شوراى اسلامى با آقاى ورزى، کارگردان چندین فیلم و سریال تلویزیونى اشاره کرد و گفت: پس از چندین ساعت جلسه تخصصى و حمایت و پیگیرى هاى بنده و دکتر پزشکیان، آقاى ورزى براى ساخت یک فیلم با محوریت “ستارخان” همزمان با سالگرد درگذشت این قهرمان ملى در سالجارى اعلام آمادگى کرد.

ساعى همچنین اظهار کرد: امیدوارم از این پس هنرمندان دیگر نیز در راستاى شناساندن فرهنگ غنى آذربایجان و مجاهدت هاى قهرمانانى همچون ستارخان در حوزه ملى و بین المللى دست به کار شوند و بنده نیز با تمام توان از این عزیزان حمایت خواهم کرد.