سابقه بازیکنان تبریزی برابر تیم ملی عراق
سابقه بازیکنان تبریزی برابر تیم ملی عراق

به گزارش قلم پرس از تبریز، در حساس‌ترین بازی دور مقدماتی جام جهانی در گروه سوم آسیا، تیم ایران امروز به مصاف تیم عراق می‌رود. به همین مناسبت مروری داریم به سابقه بازیکنان تبریزی که در مقابل تیم ملی عراق بازی کرده‌اند. برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا امارات در سال ۱۹۹۶ کریم باقری، […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در حساس‌ترین بازی دور مقدماتی جام جهانی در گروه سوم آسیا، تیم ایران امروز به مصاف تیم عراق می‌رود.

به همین مناسبت مروری داریم به سابقه بازیکنان تبریزی که در مقابل تیم ملی عراق بازی کرده‌اند.

برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا امارات در سال ۱۹۹۶ کریم باقری، سیروس دین‌محمدی و علی‌اکبر استاد‌اسدی در مقابل تیم ملی عراق بازی کردند. دیداری که با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم عراق به پایان رسید.

در سال‌های بعدی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی،‌ جام ال جی، مسابقات فوتبال غرب آسیا و جام ملت‌های آسیا همچنین یک بازی دوستانه برابر عراق صف‌آرایی کرده است.

در بین بازیکنان تبریزی کریم باقری سابقه ۵ بازی مقابل عراق داشته و سیروس دین‌محمدی، علی‌اکبر استاداسدی، اسماعیل حلالی، ستار همدانی، ابوالفضل حاجی‌زاده و رسول خطیبی هم یک بار مقابل عراق در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و یا در نیمه دوم به میدان فراخوانده شدند.

با وجود آمار خوب گلزنی کریم باقری، سیروس دین‌محمدی و رسول خطیبی در تیم ملی، هیچ بازیکن تبریزی برابر تیم ملی عراق موفق به گلزنی نشده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س