زمین لرزه برخی استان های غربی کشور را به لرزه درآورد /زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر سلیمانیه عراق را لرزاند/ ی خبر تکمیل می شود
زمین لرزه برخی استان های غربی کشور را به لرزه درآورد /زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر سلیمانیه عراق را لرزاند/ ی خبر تکمیل می شود

ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ دهم ریشتر شهر سلیمانیه عراق را لرزاند که این زمین لرزه برخی استان های غربی کشورمان را نیز به لرزه درآورد. ۲:۴۸ / 🔴مشکل برق کرمانشاه تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود: مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکل برق منطقه سرپل ذهاب و […]

ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ دهم ریشتر شهر سلیمانیه عراق را لرزاند که این زمین لرزه برخی استان های غربی کشورمان را نیز به لرزه درآورد.

۲:۴۸ /

🔴مشکل برق کرمانشاه تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود: مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکل برق منطقه سرپل ذهاب و ازگله تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.

۰۲:۳۲/ معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: خبر تعطیلی ادارات تکذیب می‌شود. ادارات فردا باز و آماده‌باش و فقط مدارس و دانشگاهها تعطیل‌ هستند.

۰۲:۲۱/ تنها بیمارستان سرپل ذهاب درپی زمین لرزه به شدت تخریب شده و هم اکنون برق هم ندارد.

۲:۰۷ / ⚫️ همه ادارات کرمانشاه فردا تعطیل است/ همچنین دانشگاه ها و تمامی مدارس استان کرمانشاه نیز فردا دوشنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل شدند

۲:۰۰  / بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، متاسفانه تا کنون ۲۵ نفر در سرپل ذهاب جان خود را از دست دادند و ۳۰۰ نفر مصدوم شدند.

۱:۵۹/ ⚫️ رئیس اورژانس کشور: ۶۱ نفر کشته و ۳۰۰ مجروح شده اند

۱:۵۸ / سردار رمضان‌شریف، مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران، در ارتباط زنده با شبکه خبر: 🔹از ساعات اولیه زمین‌لرزه، همکاران ما در مناطق زلزله‌زده در جلسه‌های ستاد بحران شرکت کردند و امکانات خود را به میدان آوردند. 🔹دوستان درخواست بیمارستان صحرایی داشتند که دستور آن صادر و تا چند ساعت آینده عملیاتی می‌شود. 🔹اگر نیاز به امکانات و نیروهای استان‌های همجوار باشد آن‌ها هم به میدان می‌آیند.
🔹در تماس با سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم بنا شد اگر احتیاجی به امکانات این نیرو شد آن‌ها هم نیروها و امکانات را بسیج کنند.

۱:۵۷ /🔴⚫️فوری/ “تنها در سرپل ذهاب تاکنون ۲۵ نفر کشته شده اند.” این آمار را سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد/جماران

۱:۵۶ / سرپرست اورژانس: در میان کشته شدگان سه کودک وجود دارد، در قصر شیرین ۶ کشته و ۱۰۰ مجروح داریم.تعداد مجروحان بیش از تخت های درمانی است که در حال انتقال مجروحان هستیم

۰۱:۵۰/ با دستور وزیر بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور موظف شدند نسبت به اعزام کادر درمانی متخصص، تجهیزات پزشکی، آمبولانس و تامین خون مورد نیاز برای مراکز درمانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

۰۱:۴۰/ کولیوند: با برادران سپاه و ارتش، سردار جلالی رییس پدافند غیرعامل و سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همکاری صورت گرفته تا به وسیله بالگرد بعد از روشنایی هوا امدادرسانی کنیم و به وسیله یک هواپیما مصدومان وخیم را به تهران منتقل کنیم.

۰۱:۳۸/ سلیمی رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر: اسکان اضطراری شروع شده است، تعداد مصدومان بیشتر از ظرفیت بیمارستان هاست و در حال انتقال مصدومان به شهرهای مجاور هستیم. تیم های امدادی به همراه سگ های زنده یاب در حال جستجو در مناطق زلزله زده هستند.

۰۱:۱۸/ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در گفت وگو با شبکه خبر: تاکنون ۳۰ نفر در مناطق زلزله زده کشته و ۲۰۰ نفر هم مجروح شدند.

به گزارش قلم پرس ، زلزله نسبتاً شدیدی تبریز را لرزاند و موجب رعب و وحشت مردم شد. زلزله در تبریز شب را برای مردم این شهر سخت کرد.

در حال حاضر اکثر شهروندان با خودروهای شخصی به بیرون از خانه آمده‌اند و ترافیک در خیابان‌ها به شدت دیده می‌شود.

براساس اخبار اولیه مرکز اصلی زلزله به بزرگی ۷٫۴ ریشتر شمال عراق گزارش شده و در استان‌های شمال غرب ایران احساس شده است.