زمینه بهانه جویی را از کشورهای اروپایی باید گرفت / شرایط باید به سمت برطرف شدن نارضایتی‌ها سوق داده شود
زمینه بهانه جویی را از کشورهای اروپایی باید گرفت / شرایط باید به سمت برطرف شدن نارضایتی‌ها سوق داده شود
عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است باید شرایط کشور را به گونه‌ای رقم زد که زمینه بهانه جویی را از کشورهای اروپایی گرفت ضمن اینکه شرایط باید به سمت برطرف شدن نارضایتی‌ها سوق داده شود.

به گزارش قلم پرس، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش برخی کشورهای اروپایی برای ناامن جلوه دادن فضای کشورمان با فراخواندن اتباع از ایران و اعلام وضعیت قرمز، گفت: این اتفاق در برهه های مختلف حیات جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی به عنوان حربه ای از سوی کشورهای اروپایی رخ داده است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: ما باید شرایط کشور را به گونه ای رقم بزنیم که بهانه دست آنها ندهیم و با مدیریت کردن وضعیت موجود، شرایط را به سمت برطرف شدن نارضایتی ها سوق دهیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حتما نظام جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با نظام سلطه سر سازش داشته باشد، عنوان کرد: عظمت و شوکت نظام ما به پشتوانه قوی مردمی بوده و بدون آن حتما باید انتظار داشته باشیم که زبان نظام سلطه و سایر کشورها به روی ما دراز باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به برگزاری انتخابات پرشور با حضور توده های مردمی که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است ببالیم و با قرار دادن امکان انتقاد و نمایش مصادیق آن، زمینه بهانه جویی را از برخی کشورهای مغرض بگیریم./

انتهای پیام/