رکوردزنی انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان/ سیتی ششمین فینالیست
رکوردزنی انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان/ سیتی ششمین فینالیست

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، منچسترسیتی توانست تاریخ‌سازی کند و  برای اولین بار صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در تاریخ خود تجربه کند. به این ترتیب سیتی تبدیل به ششمین تیم از کشور انگلیس شد که فینال این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. در طول این سال‌ها، تیم‌هایی چون منچستریونایتد، لیورپول، […]

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، منچسترسیتی توانست تاریخ‌سازی کند و  برای اولین بار صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در تاریخ خود تجربه کند. به این ترتیب سیتی تبدیل به ششمین تیم از کشور انگلیس شد که فینال این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

در طول این سال‌ها، تیم‌هایی چون منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، چلسی و تاتنهام توانسته بودند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند و اکنون سیتی به عنوان ششمین تیم به این دستاورد می‌رسد.

هیچ کشوری مثل انگلیس نتوانسته است ۶ فینالیست مختلف در لیگ قهرمانان داشته باشد. نزدیک‌ترین کشور به انگلیس، اسپانیا است که ۴ تیم فینالیست مختلف داشته است.

منچسترسیتی هم‌چنین بیست و یکمین تیم در قاره اروپا است که حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. این تیم باید در دیدار فینال به مصاف برنده جدال چلسی و رئال مادرید برود. رئال مادرید با ۱۳ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است و چلسی تنها یک بار این عنوان را به دست آورده است.

انتهای پیام