رژیم صهیونیستی تاکنون ۵۸ کودک را در غزه به خاک و خون کشیده است
رژیم صهیونیستی تاکنون ۵۸ کودک را در غزه به خاک و خون کشیده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند. بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند. […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

دبیرکل سازمان ملل متحد عصر یکشنبه به وقت تهران در نشست مجازی ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره درگیری رژیم صهیونیستی با فلسطین  گفت که از شمار زیاد تلفات غیر نظامیان فلسطینی شوکه شده است.

دبیر کل سازمان ملل درباره تشدید درگیری فلسطین و رژیم اسرائیل افزود که ممکن است این مسئله شدیدترین بحران نظامی و انسانی را در منطقه به دنبال داشته باشد. 

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

 مقاومت فلسطینی که از ظهر شنبه موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی «نابلس» و «نتانیا» رسید.

انتهای پیام/.