رونمایی از ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید شهرداری تبریز با حضور معاون وزیر کشور
رونمایی از ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید شهرداری تبریز با حضور معاون وزیر کشور
با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس که به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی شهر اضافه شده بود، رونمایی شد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در این رابطه گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم اسلام (ص) ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد.

هوشیار با اشاره به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر برای مدیریت شهرها افزود: شهر تبریز با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت نیازمند اضافه‌ شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری است.

وی افزود: ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید که در ماههای اخیر خریداری شده بودند با اضافه شدن به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جابجایی مسافران را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مغفول مانده بود، اظهار کرد: اضافه شدن این تعداد اتوبوس و مینی بوس جدید تا حدودی می تواند انتظارات شهروندان را برآورده سازد.

به گفته شهردار تبریز، تا پایان سال جاری بخش دیگری از اتوبوس‌های جدید خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/