رونمایی از ژنراتور ولتاژ و توان بالا قابل‌حمل دستی
رونمایی از ژنراتور ولتاژ و توان بالا قابل‌حمل دستی

به گزارش قلم پرس از تبریز، مدیرعامل شرکت طراحان نوین ابزار شریف اظهار داشت: این ژنراتور با ولتاژ  نامی خروجی ۵۰ کیلوولت تا ۱۰۰ کیلوولت  و جریان خروجی ۸ میلی‌آمپر تا ۱۰ میلی آمپر مناسب اسپیکترو آنالایزرهای صنعتی است. بهزاد سلماسیان افزود: ژنراتور تولیدی این شرکت با توان نامی ۴۰۰ وات، ریپل ولتاژ کمتر از یک […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مدیرعامل شرکت طراحان نوین ابزار شریف اظهار داشت: این ژنراتور با ولتاژ  نامی خروجی ۵۰ کیلوولت تا ۱۰۰ کیلوولت  و جریان خروجی ۸ میلی‌آمپر تا ۱۰ میلی آمپر مناسب اسپیکترو آنالایزرهای صنعتی است.

بهزاد سلماسیان افزود: ژنراتور تولیدی این شرکت با توان نامی ۴۰۰ وات، ریپل ولتاژ کمتر از یک درصد و خطای گزارش کمتر از ۰٫۰۲% در ابعاد ۶۵ سانتی‌متر در ۱۵ سانتی‌متر در ۸۵ سانتی‌متر ساخته‌شده است.

وی اتصال به تیوب اشعه ایکس و  استفاده در دستگاه های CT Scan  و کارایی عالی در دستگاه‌های اسپکترو آنلایزر صنعتی را از مهم‌ترین ویژگی‌های این ژنراتور پرتابل عنوان کرد و گفت: این محصول با یک‌هشتم قیمت نمونه مشابه خارجی بومی سازه شده است.

به گفته سلماسیان این ژنراتور  بر اساس لود متصله طراحی شده و با دارا بودن حفاظت و اینترلاک در برابر مخاطراتی چون، آرک، اضافه بار، اضافه جریان، اضافه ولتاژ، رگولاتور و دما ایمن است.

مدیرعامل این شرکت فناور خاطرنشان کرد: ژنراتورهای تولیدی این شرکت هم‌اکنون در صنایع مس مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شرکت طراحان نوین ابزار شریف با بهره‌گیری از جوانان متخصص درزمینهٔ تأمین تجهیزات صنایع فولاد، مس، سیمان، پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱