رونمایی از تویوتا  C-HR مدرن ترین خودرو جهان همزمان با اروپا در تبریز + عکس
رونمایی از تویوتا  C-HR مدرن ترین خودرو جهان همزمان با اروپا در تبریز + عکس

همزمان با اروپا و سایر نقاط جهان، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در نمایندگی مرکزی “ایرتویا” تبریز رونمایی شد. به گزارش قلم پرس، همزمان با اروپا و سایر نقاط جهان، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در نمایندگی مرکزی “ایرتویا” تبریز رونمایی شد. سید ابراهیم شربیانی در مراسم رونمایی خودروی تویوتا  C-HR با بیا اینکه در […]

همزمان با اروپا و سایر نقاط جهان، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در نمایندگی مرکزی “ایرتویا” تبریز رونمایی شد.

به گزارش قلم پرس، همزمان با اروپا و سایر نقاط جهان، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در نمایندگی مرکزی “ایرتویا” تبریز رونمایی شد.

سید ابراهیم شربیانی در مراسم رونمایی خودروی تویوتا  C-HR با بیا اینکه در گذشته مدرن ترین خودرو های جهان ماه ها پس از معرفی در کشور های پیشرفته وارد بازارهای ایران می شد اما این محصول مدرن همزمان با کشور های اروپایی برای اولین بار در ایران رونمایی می شود.

وی با اشاره به استقال مردم از این محصول بسیار زیبا، گفت: تویوتا  CHR یکی از شاهکارهای جدید شرکت تویوتا و به عنوان یک خودروی سنت شکن از سوی این کمپانی شناخته شده است.

مدیر منطقه تبریز و شمالغرب “ایرتویا” تاکید کرد: این خودرو به دلیل برخوردار بودن از کیفیت و ایمنی بالا و آپشن های جدید و قیمت نسبتا مناسب در مقایسه با محصواتن دیگر در همه جای دنیا با استقبال مردم روبرو شده است.

وی در خصوص قیمت این خودرو افزود: تویوتا  C-HR  در بازار ایران با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.