روسیه گوگل را به دلیل عدم حذف محتوای ممنوعه جریمه کرد
روسیه گوگل را به دلیل عدم حذف محتوای ممنوعه جریمه کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاهی در روسیه شرکت گوگل را به دلیل خودداری از حذف محتوای ممنوعه مبلغ ۴ میلیون روبل (معادل ۵۴۵۴۰ دلار) جریمه کرده است. سازمان فدرال «نظارت بر ارتباطات، اطلاعات، فناوری و رسانه‌های عمومی روسیه» روز دوشنبه به گوگل هشدار داده بود چنانچه محتوای ممنوعه از نظر مسکو را حذف […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاهی در روسیه شرکت گوگل را به دلیل خودداری از حذف محتوای ممنوعه مبلغ ۴ میلیون روبل (معادل ۵۴۵۴۰ دلار) جریمه کرده است.

سازمان فدرال «نظارت بر ارتباطات، اطلاعات، فناوری و رسانه‌های عمومی روسیه» روز دوشنبه به گوگل هشدار داده بود چنانچه محتوای ممنوعه از نظر مسکو را حذف نکند ترافیک این شرکت در روسیه کند خواهد شد. 

یک سخنگوی این سازمان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایتارتاس تصریح کرد گوگل از حذف محتوای ممنوعه در روسیه خودداری کرده و ۲۰ تا ۳۰ درصد از لینک‌های مرتبط با این مطالب را حذف نمی‌کند.

این مقام گفت: «گوگل به طور کامل به تعهداتش برای حذف لینک‌های مرتبط با مطالب ممنوعه در کشور ما از نتایج جستجوها در روسیه عمل نمی‌کند.»

وی اضافه کرد: «به طور متوسط، بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از لینک‌های مربوط به محتواهای ممنوعه در روسیه از جمله وب‌سایت‌های سازمان‌های تروریستی و افراطی و وب‌سایت‌های دارای تصاویر هرزه از گروه‌های اقلیت یا فروشگاه‌های آنلاین فروش مواد مخدر از نتایج جستجوها حذف نمی‌شوند.»

 

در حال تکمیل…