روابط عمومی حلقه رابط بین مدیریت شهری و شهروندان است
روابط عمومی حلقه رابط بین مدیریت شهری و شهروندان است

به گزارش قلم پرس، مهدی قنبروند پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: سنجش افکار عمومی و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان اولویت اداره کل ارتباطات است که خود را موظف به پاسخگویی به احساسات و خواسته‌های آنها می‌دانیم. وی افزود: شهرداری از […]

به گزارش قلم پرس، مهدی قنبروند پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: سنجش افکار عمومی و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان اولویت اداره کل ارتباطات است که خود را موظف به پاسخگویی به احساسات و خواسته‌های آنها می‌دانیم.

وی افزود: شهرداری از معدود نهادهایی است که درگیر مسائل روزمره مردم است و روابط عمومی با پاسخگویی صحیح و مناسب می‌تواند نگرش مثبتی نسبت به حاکمیت و نظام ایجاد کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز تصریح کرد: تنها دستگاهی که در کشور مخاطب عام دارد، شهرداری است که این موضوع مسئولیت ما را افزایش می‌دهد.

وی  خاطرنشان کرد: روابط عمومی ویترین هر دستگاه است و حوزه خبررسانی ویترین روابط عمومی، که باید این حوزه را تقویت کنیم.

قنبروند یادآور شد: مسائل کلان باید در دستور کار روابط عمومی قرار گرفته و با توجه به حضور نیروهای متخصص به سمت پیشرفت در این مسائل حرکت کنیم. 

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، بحمدالله در دوره اخیر، افکار عمومی با شهرداری و شورا همراه است که می‌توانیم از این ظرفیت و فرصت به دست‌آمده برای پیشبرد امور بهره‌مند شویم.