رقابت ۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی
رقابت ۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی

[ad_1] رقابت ۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی ۶۰ موتورسوار از سراسر کشور برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی در ارتفاعات عون بن علی(عینالی) تبریز رقابت می‌کنند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور با عنوان “جام تبریز” پنجشنبه و جمعه این هفته در […]

[ad_1]

رقابت ۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی


۶۰ موتورسوار از سراسر کشور برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی در ارتفاعات عون بن علی(عینالی) تبریز رقابت می‌کنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور با عنوان “جام تبریز” پنجشنبه و جمعه این هفته در عینالی تبریز برگزار می‌شود.

به گفته مسؤولان برگزاری‌ این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری تفرجگاه عینالی برگزار می‌شود.

طبق اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، مربیان تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارند تا بهترین‌ها را در ترکیب تیم ملی قرار دارند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۹ صبح پنجشنبه در عینالی تبریز و همزمان با مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع است، برگزار می‌شود.

خط استارت روز دوم رقابت‌ها نیز در آمفی تئاتر این مجموعه خواهد بود و شرکت‌کنندگان پس از طی مسافت ۶ کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان خواهند رسید.

این رقابت‌ها با مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

موتور اندرو یکی از رشته‌های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی فرعی و آفرود انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]