رقابت پیچیده چهار تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال
رقابت پیچیده چهار تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال

به گزارش ایسنا، چهار تیم اهورای بهبهان، شهروند ساری، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در شرایطی برای بقا در لیگ برتر فوتسال با هم رقابت می‌کنند که فاصله نزدیک امتیازات این چهار تیم، همه چیز را غیرقابل پیش‌بینی کرده و کوچک‌ترین لغزش منجر به جابه‌جایی جایگاه تیم‌ها در جدول و چه بسا سقوط یک تیم […]

به گزارش ایسنا، چهار تیم اهورای بهبهان، شهروند ساری، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در شرایطی برای بقا در لیگ برتر فوتسال با هم رقابت می‌کنند که فاصله نزدیک امتیازات این چهار تیم، همه چیز را غیرقابل پیش‌بینی کرده و کوچک‌ترین لغزش منجر به جابه‌جایی جایگاه تیم‌ها در جدول و چه بسا سقوط یک تیم به دسته پایین‌تر خواهد شد.

با برگزاری بازی عقب افتاده از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده‌ها، اوضاع برای بقا در این مسابقات پیچیده شد و امتیازات نزدیک تیم‌ها رقابت‌ها را بسیار حساس و غیرقابل پیش‌بینی کرده است. هر چهار تیم سه بازی خود در نیم فصل اول را برگزار کردند و حالا در نیمه دوم بازی‌ها سه رقابت حساس دیگر در انتظار تیم‌هاست. در جدول اهورای بهبهان با ۵ امتیاز، شهروند ساری با ۴ امتیاز، کوثراصفهان با ۳ امتیاز و ایمان شیراز با ۳ امتیاز رقابتی بسیار فشرده دارند که این بازی‌ها را جذاب کرده است.

هفته چهارم این پیکارها جمعه این هفته برگزار می‌شود که در بازی‌های این هفته شهروند ساری میزبان ایمان شیراز است و اهورای بهبهان از کوثر اصفهان پذیرایی می‌کند. با توجه به وضعیت بهتر شهروند و اهورا، چنان چه این دو تیم بازی‌های خانگی هفته چهارم خود را ببرند گام بلندی برای بقا در لیگ برتر برخواهند داشت. شهروند ساری و اهورا بهبهان که موقعیت بهتری در جدول دارند در دور برگشت بازی‌ها نیز دو بازی داخل خانه خواهند داشت از این حیث کار آن‌ها برای بقا در لیگ برتر فوتسال آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام