رفع نیازهای مدیریتی، دانشی و آموزشی صنایع در دستور کار سازمان مدیریت صنعتی
رفع نیازهای مدیریتی، دانشی و آموزشی صنایع در دستور کار سازمان مدیریت صنعتی
مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتگ بحث های مدیریتی و صنعتی گفت: رفع نیازهای مدیریتی، دانشی و آموزشی در دستور برنامه های سازمان مدیریت صنعتی قرار دارد.

به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری در سمینار تخصصی تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: این سمینار به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک و به همت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی، سازمان صمت و موسسه حقوقی آوا در راستای تبیین آخرین وضعیت بازارهای اقتصادی و مباحث حقوقی مرتبط برگزار می شود.
وی از شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صمت به عنوان سازمان های پیشرو در ارتباط با تولید و صنعت نامبرد و گفت: این دو سازمان در صف مقدم خدمت به صنعت استان قرار دارند.
مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به ماموریت های ذاتی این سازمان و ضرورت ارتباط با صنایع استان گفت: سازمان مدیریت صنعتی به طور جدی در کنار صنعت و کسب و کارها قرار دارد و از این رو ما با نگاه حمایتی در کنار صنعت خواهیم بود.
جهانگیری ادامه داد: امروزشاهد هستیم که دردنیا انقلاب صنعتی چهارم مطرح است پس در کشور ما نیز باید با شناخت الزامات این انقلاب در راستای رفع نیازها قدم برداریم.
وی با اشاره به همکاری مشترک سازمان مدیریت صنعتی و موسسه حقوقی آوا در راستای توسعه آگاهی های حقوقی فعالان تولید و صنعت گفت: دوره های تخصصی در راستای تقویت متخصصان حقوقی در موضوعات تخصصی تولید و اشتغال در این سازمان پیش بینی شده است.