رعایت «مُرّ قانون» بدون ملاحظات سیاسى و توقعات زیاده‌خواهانه در بررسی صلاحیت‌ها / خلق حماسه سیاسی ، فتح خرمشهری دیگر برای ناکام گذاشتن دشمنان
رعایت «مُرّ قانون» بدون ملاحظات سیاسى و توقعات زیاده‌خواهانه در بررسی صلاحیت‌ها / خلق حماسه سیاسی ، فتح خرمشهری دیگر برای ناکام گذاشتن دشمنان

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام  جلیل جلیلی در پیام جمعه با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات ها ، راز عظمت و ماندگارى عملیات‌های بیت‌المقدس و آزادسازى خرمشهر را در حماسى بودن آن توصیف کرد و اظهار داشت: در هر عرصه‌اى که دشمن به ما حمله […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام  جلیل جلیلی در پیام جمعه با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات ها ، راز عظمت و ماندگارى عملیات‌های بیت‌المقدس و آزادسازى خرمشهر را در حماسى بودن آن توصیف کرد و اظهار داشت: در هر عرصه‌اى که دشمن به ما حمله مى‌کند و جنگ سخت، جنگ اقتصادى و جنگ نرم را تحمیل می کند باید با دک صحیح از شرایط و عهده گیری وظایف اقدامی عملی برای مقابله با آن داشته باشیم.

امام جمعه سردرود باور به‌وجود جنگ اقتصادى از سوى دشمن و عزم جدى براى ورود به عرصه جهاد اقتصادى را از جمله وظایف مردم و مسئولان خلق حماسه در برابر بدخواهان نظام و انقلاب دانست و گفت: با تمرکز بر خنثى‌سازى تحریم‌ها بجاى درخواست ملتماسانه برای رفع آن‌ها رویکردی است که می تواند حماسه ای سیاسی برای میهن عزیمان خلق کند.

وی انتخاب اصلح را یکی دیگر جلوه های خلق حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: امروز خلق حماسه های سختی در پیش داریم و دشمنان در صدد تضعیف حضور مردم در پای صندوق های رای هستند از این رو با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر شور و انتخاب اصلح باید آگاهانه افراد فساد ستیز و عدالت محور را به عنوان رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر ها و روستا در ۲۸ خرداد به مدیریت کشور انتخاب کنیم.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی ایران قوی را لمس کرده است، افزود: ایران اسلامی با صدور آموزه های انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی استکبار جهانی را با چالش نرم مواجه ساخته و امروز برکات آن را در ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه را به خوبی شاهد و ناظر هستیم.

وی با اشاره به راهبرد تلاحم و سخنان رهبر انقلاب در بیانات روز قدس و بازتاب جهانی هشتگ «القدس اقرب» گفت : مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه دفاع فلسطین در زمان کنونی یکپارچگی و بهم‌پیوستگی ۱۴میلیون فلسطینی در داخل فلسطین و در سه منطقه قدس و غزه و کرانه رود اردن است که آثار آن‌را در موشک باران اراضی اشغالی به وضوح دیدیدم.

امام جمعه شهر سردرود با بیان اینکه برای اولین‌بار، حجم بی‌سابقه‌ای از موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد، گفت: به گفته اسرائیلی ها ۴ هزار موشک از سوی جهاد اسلامی که تا دیروز با سنگ به جنگ صهیونیست ها می رفتند به اراضی اشغالی پرتاب شده است. 

وی خاطرنشان کرد: در طول جنگ ۲۲ روزه ۴۰۹ راکت و موشک پرتاپ شد اما فقط در ۲۰دقیقه اول حملات مقاومت ۳۰۰موشک و راکت پرتاب شده است.

جلیلی تاکید کرد : اکنون مهاجرت معکوس در بین صهیونیست ها رو به رشد است. دو ونیم میلیون نفر در پناهگاه زندگی می‌کنند و ارتش چهارم دنیا بیشترین تلفات را داده و به‌شدت در حال سانسور خبری آن است.

وی در ادامه با اشاره به بررسى صلاحیت کاندیداهاى ریاست جمهورى توسط شوراى نگهبان گفت: انتظارى که از شوراى محترم نگهبان مى‌رود، تداوم حرکت هوشمندانه بر مسیر قانون و رعایت «مُرّ قانون» بدون ملاحظات سیاسى و توقعات زیاده‌خواهانه برخى کاندیداها و جناح‌هاى سیاسى است.

جلیلی تاکید کرد: شوراى محترم نگهبان آنچه را ضوابط قانونى تصریح دارد عمل خواهد کرد.