دو بازیکن خارجی و مهاجم ملوان به تیم ماشین سازی ملحق شدند
دو بازیکن خارجی و مهاجم ملوان به تیم ماشین سازی ملحق شدند

تیم فوتبال ماشین سازی دو بازیکن خارجی در پست دفاع از کشورهای برزیل و آلبانی و مهاجم تیم ملوان انزلی را جذب کرد. به گزارشقلم پرس به نقل از ایرنا روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد، ‘ ادسون هنریکه داسیلوا ‘ با ۲۹ سال سن یکی از بازیکنان جدید ماشین سازی است که سابقه بازی […]

تیم فوتبال ماشین سازی دو بازیکن خارجی در پست دفاع از کشورهای برزیل و آلبانی و مهاجم تیم ملوان انزلی را جذب کرد.

به گزارشقلم پرس به نقل از ایرنا روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد، ‘ ادسون هنریکه داسیلوا ‘ با ۲۹ سال سن یکی از بازیکنان جدید ماشین سازی است که سابقه بازی در لیگ برتر برزیل و همچنین تیم ملی زیر ۲۰ سال این کشور را دارد.
این بازیکن فصل گذشته در تیم فوتبال اسلوان بیلوپو کرواسی بازی می کرد و سابقه بازی در تیم های فیگورنس، بیلننس، بوتافوگو و ریوآوه برزیل و تیم آکادمیا پرتغال را در کارنامه خود دارد.
‘ دیتمار بیکای ‘ بازیکن آلبانیایی تیم فوتبال پارتیزان تیرانا که سابقه بازی در تراکتورسازی را نیز دارد یکی دیگر از بازیکنان خارجی است که برای مدت یک فصل به جمع ماشین سازان پیوست.
این بازیکن ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم های دیناموتیرانا، بیلاسیتزا و تیرانا را دارد که یک بازی ملی در سال ۲۰۱۰ نیز در کارنامه ورزشی وی ثبت شده است.
همچنین ‘ سیدجلال رافخائی ‘ مهاجم فصل گذشته ملوان انزلی نیز با امضای قراردادی به مدت یک فصل به جمع سبزپوشان ماشین سازی تبریز پیوست.
بازیکنان مزبور قرار است به زودی به اردوی ماشین سازی در گرجستان ملحق شوند.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از ۲۰سال دوری از سطح اول فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور به لیگ برتر شانزدهم راه پیدا کرده است.