رعایت قوانین و مقررات و توجه به حفظ محیط زیست در سفرهای نوروزی ضروری است
رعایت قوانین و مقررات و توجه به حفظ محیط زیست در سفرهای نوروزی ضروری است

رییس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از یکی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری (جاده ای )جمعیت هلال احمر در مسیر اتوبان سمنان به تهران بازدید و ضمن گفت و گو با امدادگران این پایگاه ها، از تلاش کارکنان هلال احمر و همه بخش هایی که در جاده های کشور، بویژه در […]

رییس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از یکی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری (جاده ای )جمعیت هلال احمر در مسیر اتوبان سمنان به تهران بازدید و ضمن گفت و گو با امدادگران این پایگاه ها، از تلاش کارکنان هلال احمر و همه بخش هایی که در جاده های کشور، بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی پس از شرکت در مراسم اولین سالگرد درگذشت والده مکرمه خود در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران؛ از پایگاه امداد و نجات هلال احمر بازدید و از زحمات امدادگران تشکر کرد.

رییس جمهور در جریان این بازدید در گفت و گویی با خبرنگاران، با تقدیر از اقدامات هلال احمر در نقاط مختلف کشور، افزود: هلال احمر در حوادث غیرمترقبه و هنگام رخداد بلایای طبیعی کمک رسان مردم بوده و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در سالهای اخیر هم امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار آنان قرار گرفته است.

دکتر روحانی ضمن اظهار امیدواری از اینکه روز به روز شاهد گسترش خدمات هلال احمر به مردم باشیم، رعایت قوانین و مقررات و توجه به حفظ محیط زیست در سفرهای نوروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت مردم و حفظ محیط زیست برای ما حائز اهمیت است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: هلال احمر در ایام نوروز باید با آمادگی دو چندان برای ارائه کمک و خدمت رسانی به مردم و مسافران فعالیت کند.

دکتر روحانی همچنین در جریان این سفر از بیماران بیمارستان کوثر سمنان نیز عیادت و احوالپرسی کرد.