رشد ۴۶ درصدی صدور جواز تأسیس ایجادی در آذربایجان شرقی
رشد ۴۶ درصدی صدور جواز تأسیس ایجادی در آذربایجان شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، حبیب امین زاده با بیان اینکه برنامه های لازم براساس محورهای ابلاغی وزارت صمت در سال ” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” تدوین شده است، اظهار داشت: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر می باشد. وی تصریح […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حبیب امین زاده با بیان اینکه برنامه های لازم براساس محورهای ابلاغی وزارت صمت در سال ” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” تدوین شده است، اظهار داشت: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر می باشد.

وی تصریح کرد: در دو ماهه اول امسال، بیشترین صدور جواز ایجادی مربوط به گروه‌های صنعتی محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها، ساخت منسوجات، کاغذ و محصولات کاغذی، مواد و محصولات شیمیایی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات بوده است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با صدور ۴۰ فقره جواز تأسیس توسعه ای تا پایان اردیبهشت ماه، نسبت به سال گذشته رشد ۵۴ درصدی داشته‌ایم، افزود: این امر نشان دهنده افزایش علاقه مندی واحدهای تولیدی استان به افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی بوده و بیشترین صدور جواز توسعه‌ای در گروه‌های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، انتشار، چاپ و تکثیر و ساخت مواد و محصولات شیمیایی است.

وی با اعلام اینکه از یک هزار و ۴۳۱ طرح در دست اجرا در استان آذربایجان شرقی، ۸۶۷ طرح پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود، طرح های در دست اجرای استان با سرمایه ۱۸٫۶۴۸ میلیارد تومان، زمینه اشتغال ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر را فراهم کند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱